Tuesday, January 23, 2007

Ooh... time flies

It's been days since my last entry posted in this blog... nak kata aku ni bz memanjang tu tak lah... tapi mcm malas menulis skit... ada benda lain tgh difikirkan... hehehe

ada 3-4 entry dah letak gambar... tp belum tulis lagi (eh selalunya dah siap tulis gambar tak blh upload kan) tambahan plak internet lak tak der kat umah. so masa berinternet limited kat ofis ajer.

keje kat office tak de lah banyak cuma... aku dah 4 bulan kat sini tp aku rasa aku tak bg impact besar pada my dept lagi... therefore, aku kena keje keras sikit... br lah org sedar aku wujud.... lagipun... awal tahun kan... biasalah keje aku ni agak bz bila awal tahun... year end closing lah katakan...

will update soon!!!

2 comments:

Anonymous said...

sedih le lagu ni.... u sedang bersedih ke? hugs and kisses

zal said...

SA,
:-)
amr diab nyer lagu nih... (aku pon tak tahu apa yg dinyanyikan... hehehe)