Friday, January 12, 2007

Trip ke New-Castle...

Kali terakhir aku ke K B ada dekat 16 tahun sudah... 1990... aku pon tak ingat apa yg aku nampak bila aku ke K B dulu... aku g pon ngan family dan sanak sedara sebelah mak aku masa tu... kita org dok kat P C B resort... dulu nama pantai nih Panta! C!nta Berah!... la nih dah tak berahi nak taruh nama gitu... jadi lah Panta! Cahaya Buan...

sbb aku pon tak ingat apa yg aku nampak 16 tahun sudah... so aku tak tahu lah apa bezanya K B dulu dan sekarang... dan aku pon tak sure lah betapa pesat nya pembangunan K B.... tapi mak bapak aku cakap... mmg byk beza... dan pasar CT khad!jah dah makin bersih.

tujuan asal nak ke K B ni saja nak bawak my parents jalan2... ye lah sekali sekala balik. dan nak bg depa relax2 kat hotel ajer... tp rasanya jarak perjalanan yg mengambil masa 6-7 jam dari ip0h mmg memenatkan... dah lah aku sorang aje drive... lagi lah double penat utk aku... tp its fun lah... tp satu aje ralat masa pergi tu, disebabkan pergi tu baru aje lepas raya haji, kedai makan byk tutup, so kitaorg tak de lah nak dpt enjoy the food to the max... hanya beberapa kedai aje yg buka. Kalau semua kedai bukak sure dpt pelahap masakan dan makanan yg sedap2.... :-)

enjoy some pics...










Ni usaha2 org nak seludup minyak ke negara seberang nih...

No comments: