Tuesday, February 06, 2007

Fast n Easy...

Cerita 1:

Pagi tadi aku timing betul2 berapa masa diperlukan utk aku sampai ke office dari rumah aku... dgn kadar 80km sejam max dan 2 traffic light... aku mengambil masa 3 minit saja sampai ke office. cepat kan... (berapa km tu??? hmm.. korang agak2 lah) kalau zaman2 dulu org kata jarak sepuntung rokok... (sempat ke abis rokok dlm 3 minit.... aku pon tak tahu sbb aku tak isap rokok). So kalau naik kereta pon 3 minit.. kalau jalan kaki mungkin lah 30-45 minit kan... eh, btw, aku belum lagi beli kereta. tak dapat color yg aku nak... so hari ni nak deal/tanya semula samada color aku nak tu ada ke tak.

Cerita 2:
Mlm semlm aku balik umah aku basuh baju skit... t-shirts... then aku cuba2 lah dryer (sebelum ni aku tak pakai dryer). so sebelum tido, aku cek lah baju2 kat dlm mesin basuh tu... dan t-shirt dan semua pakaian yg lain... kering dan panas mcm baru angkat dari ampaian... best betul... aku ambil sehelai terus aje pakai utk tido... warm... so aku terfkir, balik M'sia nanti aku nak beli dryer lah... org ada kata kalau pakai dryer baju dan seluar mudah mengecut... so makin mengecil... aku fikir.... hmm.. bertambah lah alasan aku kalau seluar aku tak muat.... bukan sbb aku makin gemuk.. tapi sbb pakai dryer baju mengecut.. hehehe... (ooh bg sesapa yg dah selalu pakai dryer, jgn nak kata aku jakun plak ok! aku mmg tak pernah pakai... :-p)

so... senang tak entry aku yg fast n easy ni... bosan kan hidup kat d0ha ni... sampai benda2 camni pon nak cerita... hahaha

No comments: