Saturday, November 01, 2008

DC : Halloween @ M Street

Last Friday was Halloween day... (halloween is the last friday of October). based on kawan kat office, katanya akan ada ramai org beramai2 kat M Street near Georgetown. M Street ni jalan yg kat depan hotel aku, tp aku kat cross over M ngan 14th street.... while Georgetown ni cross M street and 30th Street... makna 16 blocks away.



lepas solat maghrib, terus aku menuju ke M street, tp instead of jalan kaki aku naik bas, USD1 je bas dia... dan dari dlm bas lagi aku dah rasa dah environment halloween tu... ha, mana tak nya, ada badut ngan witch naik bas sekali ngan aku... hehehe... so masa tu aku dah confirm dah, betul lah bas aku naik ni... hehehe...


i think tak perlu citer banyak... the pics says all... oh... yg banyak pakai2 baju ni... org tua... bebudak skit2 je... :-) orang2 ni berjalan lah tepi2 jalan tu.. n beramai2 ke kiri ke kanan.. cross jalan.. tu je lah... :-)
mostly hantu and ada gak witches malam tu....

banyak gak badut...



and macam2 lagi...
surprisingly, ramai giler org-org jepun kat tempat ni.... i mean during that night... i didn't stay really late, jam 10/11 mcm tu... aku dah jalan balik ke hotel.. decided utk jalan je... sbb mmg jalan was quite lively, selalunya lengang je... until lah 2 blocks from my hotel... masa tu lah lengang skit...

(hantu ni tengah cari kawan dia... hehehe....)

No comments: