Thursday, June 11, 2009

NBO : Leaving NBO...

After almost 2 months (tak cukup sehari nak genap 2 bulan) aku duduk africa ni, akhirnya kena lah balik ke Doha semula... aku mmg tak sabar nak balik sejak minggu lepas... tp hari ni aku rasa mcm dok sini pun best jugak :-)ntah bila aku mampu datang sini lagi... ntah boleh ke aku buat keje yg sama kat tempat lain pulak? Alhamdulillah... african being very nice to me... so far walaupun katanya mcm ada masalah keselamatan, Alhamdulillah semua ok... and katanya mcm africa not well developed, Alhamdulillah aku seronok gak dok sini... :-)Flight aku petang ni jam 3pm (8pm malaysia time) dr Jomo Kenyatta Airport... akan sampai ke Doha International Airport jam 8pm (1am malaysia time). 5 jam perjalanan... naik Qatar Airways... Twende Twende...(pics of central Nairobi... taken from Upper Hill behind Uhuru Park...)

1 comment:

Pu3 UMNO Perak said...

the end of another interesting chapter in your life... count ur blessing bro... ;D