Thursday, September 04, 2008

Ulangtahun Blog...

Dah 2 tahun blog ni wujud...

Dah hampir 2 tahun lah aku kat doha ni...

awalnya blog ni wujud cuma nak menceritakan kehidupan aku kat my close family member and old frens kat malaysia...

but in turn... blog ni telah menemukan aku ngan few new friends... yg now become some of my best friends... dan ada yg bakal jadi my friends...

awalnya blog ni ditulis utk aku meluahkan ke tidak puas hatian aku pada keadaan, tempat, orang-orang sekeliling aku...

tp nak jadi cerita, kawan-kawan aku kat doha pun dah terjumpa blog ni.... so tak leh lah nak kutuk padat-padat punya... (kena buka blog lain lah kot hahahaha)...

at the same time i believed ada gak org aku tak kenal yg baca blog ni... yg a total stranger who knows me by hard dah since selalu baca blog ni (ada ke? ke aku je perasan?)....

nama pun blog ni blog perantau... setakat ni baru doha je dia merantau... i wish on its 3rd year annivesary blog ni dah merantau n bermastautin kat negara lain plak (hehehe.. dah birtday, kena lah ada wish kan). pada kawan-kawan yg baca blog ni, tolong carikan tempat utk zal ni merantau ye... dia dah segan dah called himself perantau... sbb baru 1 negara je dia pergi ni...

and i wish (harap-harap la) in my 3rd year ni ada satu event besar in my life happening yg mmg blogable... :-) if u know it, apa2 event yg wajib lah... doakan yer.. oh.... nak recommend ke? email kat zals.blogspot.com

lastly... kalau ada salah silap for the past 2 years... sejak wujud nya blog ni... minta ampun dan maaf... (since all in writing, let me know apa salah nya, so i can delete that entry, tp kalau salah grammar, mmg disengajakan)

insyaAllah...

8 comments:

Que Sera Sera said...

Happy Birthday to you..happy birthday to you...happy birthday to Rizal's blog..happy birthday to you..:-)

Anonymous said...

Happy 2nd Birthday to zals.blogspot.com.

How I came to know your blog? Hmmm...oh ya si Encik eMpTy yang beritahu I.

Anyway, I love to read your blog for few reason. Among them, is like walking down memory lane.

All the best to you and more good years to zals.blogspot.com.

and thanks!! for being one of your friend.

From your number one Fan,
Bambang Purnama.

asuhara sue said...

err..let me be the first!!!!
OTANJOBI OMEDETOU 2 your blog

p/s: tak kisahlah walau satu negara, tapi setiap hari pasti beribu pengalamnnya kan ek? Moga tercapai yg di hajatkan, Gambatte ne!

Mohd Syafei Ahmad said...

weiii

kira macam ko nak pas baton kat aku je.. ok pas ni ko gi la urop lak, dok 2 tahun kang pas baton kat aku

Yeen said...

anda di maafkan.. hehehe

nanti dah ade 'the big event'jgn lupe hantar 'the big invitation card' to our home ..heeee.. tak sabo

DrMaya said...

Hi.hepi befday!! zal baru kenal saya nih..tapi blog zal ada link kat blog saya, heheh..terjumpa masa googled "perantau"..pastu terus suka baca. Saja suka baca pengalaman org laen..Selamat berkenalan!!

http://realxmaya.blogspot.com

sil3ntsmil3r said...

hepi belated birthday to zal's blog...
BTW, zal tak perasannn...hehe.memang ada totally stranger yang boleh tahan rajin gak baca blog nih...hehe.
teruskan menulis...saya suka baca pengalaman zal:)
hmm,selamat bkenalan..

zal said...

que sera sera
nanti nyanyi lagi lagu sama utk lagi 2 annivesary lagi :-)

bambang
thanks... wah no 1 fan.. :-)... insyaAllah will talk more on doha...

asuhara
tp kalau dpt g hijrah tempat lain.. best gak.. jepun pun best :-)

nak ikut migrate? ke u mmg dah kat jepun.. ???

whitelighter
ok je kalau ko nak ambil baton tu... insyaAllah.. berangan je dulu...

just yeen
of course!!! hahaha... lama lagi yeen... takde yg sudi...

maya
thanks.. thanks for the link :-)

sil3ntsmil3r
thanks.. selamat berkenalan.. rajin2 lah tinggal mesej :-)

(eh senyum mmg lah in silent.. ada bunyi ke senyum tu??? :-) )