Friday, October 22, 2010

the time when the story was revealed...

(Ni citer lama... kisah berlaku awal bulan 5 ari tu... lanjutan dr kisah ni...)

aku buat skit2 perubahan dr segi umah tu... aku panggil org pasang langsir dan karpet (which cost me abt QR1k)
and.. beli satu day bed yg best utk aku tido depan tv...
and cepat2 pindah kan line telefon and get the internet on...
and umah aku pun ready utk makan-makan... lebih kurang sebulan jugak lah... i.e. dlm awal bulan 5 br lah umah ni blh ajak org datang... bear in mind, between aku mula pindah tu sampai aku ajak org dtg, sempat lah aku g london dan balik kl jap...
mmg bz gile masa bulan 3 sampai bulan 5 tu... sampai lah tak byk entry aku tulis kat blog ni, tak sempat... and banyak benda fikir... and tu lah bila ada masa tu lah aku ajak kawan2 utk catch up stories... and apparently that was the time aku cite kat semua org... that am getting married (sekarang dah selamat lah kawin :-D )

from the reaction it was a surprise to everyone... hehehe... no one expect that came out from my mouth (neither do i masa tu...) anyway, alhamdulillah... within approximately 4 months (announce and confirm kawin awal bulan 5) semua dirancang n diatur... and alhamdulillah again, dipermudahkan... yeah i was not expecting the marriage came too soon... tp org kata dah jodoh n dah ditentukan Allah...

(there will be a few entries later on the marriage preparation - kalau aku rajin - aku akan selit2 kan with citer2 baru kat doha ni... :-) )

No comments: