Wednesday, October 25, 2006

Hint 1 : Perfume...

hari tu ahad sudah my boss ajak buka posa sekali kan... (ish citer lama nih..) masa jumpa dia ari tu dia ada tegur lah yg ada org cakap aku tgk internet masa office.. alamak aku dpt office mate kepochi ke kat sini, aku tak kisah ler... so aku pon buat decision utk stay kat operation dept ajer lah mulai hari nih. takder sapa nak kepochi. bukanlah maknanyer aku nih suka khayal kat internet, aku pon dah tak suka nak tgk internet ye lah balik umah pon ngadap komputer ajer... tapi kenkadang tu, online ajer kat gmail, leh gak sembang2 ngan kengkawan sekali sekala... tp yg tak larat tu... sbb dpt office mate kepochi. tak best betul...

citer pasal kepochi, ingat tak boss aku ada pernah tanya pasal pelana yg busuk tu... kes nih pon sebab bebudak office yg kepochi citer kat boss bau dia busuk. ari tu jugak naef tanya aku pasal bau pelana tu... aku sebenarnyer dah buat investigation... mmg sah bau minyak lenga... hahaha... aku cakap le kat boss aku sebenarnyer org2 m'sia dah immune ngan bau2 org mcm pelana tu kat m'sia. so aku cakap, bau tu mmg dari dia kecik kot... and aku nasihatkan dia supaya dia immune sendiri ngan bau tu... kalau dia tak suka gak, aku dengan segala hormatnyer suruh dia ajer bg tau pelana.. hahahaha

cakap pasal bau, aku sebenarnyer mungkin berbau gak kot... tp bau2 skit ajer lah. aku tertinggal minyak wangi aku kat umah n tak bawak sebotol pon kat sini... nak beli takut lak tak cukup cash ye lah gaji pon belum dapat lagi... aku mmg suka benar jenama bvlgari homme yg color biru tu... ala kalau tak pon boss soul... tp sebenarnyer... apa2 ajer aku suka... ye lah nama pon minyak wangi takkan tak wangi plak... but aku minat yg sweet smell or totally contrast like woody smell mcm salvatore ferragamo... hmm... citrus smell... ok jugak ler.. hahaha.. (semua jalan... drp bau minyak lenga kan....)

2 comments:

Anonymous said...

aku cuak nak pakai minyak wangi la nih.. alcohol satu hal.. ada yg kata minyak wangi tu dicampur binatang yg tak halal dalam proses pembuatannya.. aku pakai body splash jer.. murah plak tu!!
-Razi-

zal said...

hmm.. ye ker tak pakai perfume... hehehe...