Saturday, November 11, 2006

Rumah Terbuka

Bukan kat M'sia jer ada umah terbuka, kat sini pon ada... tp organise by embassy lah. Ramai sungguh tetamu/M'sians yang hadir. Disebabkan terlampau ramai, aku cuma dpt berborak dgn kawan2 yg dah jumpa sebelum nih. kat sini masing2 bz, jadi weekend ajer masa nak jumpa. Aku bawak sekali collegue AJI, bg depa nih br first time depa jejak embassy (aku dah 3 kali dah). so mcm ketua rombongan plak. Anyway, big thanks to MT yg bawak kitaorg ke sana... :-)

Aku berpeluang lah bersalaman n bersuai kenal dgn duta M'sia, juga thanks to MT yg kenalkan... kebetulan kitaorg sampai awal, masa tu dia free lagi lah.


same place, different celebration with loads more ppl. tak dapat tambah kenalan baru sgt... cuma ada kenal beberapa org K P M G d0ha ajer...

Duta bg duit raya pada bebudak kecik ajer... :-)

like usual... org2 semua beratur nak dpt kan makanan... ada 3-4 jenis rendang ayam, nasi beriani dan roti + dal... ada nasi impit n kuah kacang... lain2 makanan aku tak ingat sbb aku ambil lewat makanan tu, biasalah sembang2 ngan org dulu...

lepas makan kat embassy, i ajak MT dan kengkawan minum kopi kat kedai kopi near rama-da junction. mula nyer cuma plan utk 5-6 org ajer... bila aku dah kat situ, aku terima byk lak sms tanya kat ner... and akhirnya... dekat 15 org dtg ke kedai kopi tu... habis kitaorg riuhkan kedai kopi mengalahkan semua pak arab kat situ... :-) kitaorg buat kedai tu macam kedai mamak ajer... siap sambung2 table... hahaha

No comments: