Friday, June 04, 2010

DC : Fly Back...

Kali ni aku tak perlu utk melalui double check up masa balik. Alhamdulillah. Tapi usaha aku utk dpt free upgrade ke business class masih tak berhasil. and kali ni aku dpt berehat-rehat kat lounge virgin :-) - even tak naik business class hehehe...
Aku dpt kerusi tengah antara 2 org :-( tp ok lah sbb aku dpt tido 5 jam dr 12 jam perjalanan. 2 jam aku habiskan utk makan. lagi 5 jam aku tgk movie :-) - Alice in Wonderland, How to train your Dragon, Valentine's day and apa ntah satu lagi.
bila sampai doha pun smooth... cumanya bila aku dpt beg aku, nampak dah kena kopak :-O... nampak security US airport yg buka... aku complain la, dgn harapan dpt pampasan... blh beli beg baru. tak dpt jugak. bila aku buka depan security airport, aku tgk nothing much open except laptop Macbook Pro yg aku tolong belikan utk che le... br aku teringat yg US kan fobia pasal laptop ni. hmm... no wonder lah depa buka. anyway, no hal... beg pun dah lama... n still blh pakai.

No comments: