Sunday, August 16, 2009

KBL: Keje...

Keje aku takde lah directly involve ngan keje2 production. therefore, org pun tertanya2 kenapa lah aku kena hantar ke sini... but basically aku tolong in admin side... and tolong in jaga bajet... senang citer...
office aku kat sini tak lah besar mana... it is in one of drug lords bungalow... tempat dia central jugak, quite near dengan area yg kena bomb tu. tp, kawasan ni mcm byk sgt construction lain, jalan teramat lah buruk... kat depan office, kat kiri ada je villa br buat.. so jalan tak cantik...

as i said, keje aku kat sini more into admin... termasuk lah nak siapkan newsroom... including g shopping kerusi.. dan tempah meja kat kedai perabot... brg2 sini agak mahal and mostly second standard item from china... so no choice.. with limited bajet, aku beli je apa patut... but this has open up opportunity nak g keluar jalan... eh, of course lah ngan budak office... kalau aku sorang mati lah.. they are not only tak leh cakap english most of them menulis pun tak blh... masa kat kedai kayu ni, semua pekerja ni sorang pun takde yg tahu menulis, depa cuma ada buku resit je, kenalah kita tulis apa kita beli dan berapa harga...

No comments: