Tuesday, February 09, 2010

Capit4l of 4rab Cul+ure 2o1o

Aku sibuk today cari event utk bawak family aku jalan2 while they are here... and aku tahu bulan januari sudah Doha dah selected as Capit4l of 4rab Cul+ure 2o1o, so since dah kena select aku pun cari lah apa yg ada sempena event ni...

apparently based on the news paper bulan januari dulu (sini) akan ada event besar2an... tp setelah separuh hari aku cari info... tak de pun tahu apa activity yg ada... hampeh... no website (in english) ada facebook fan pun tak de taruh info... nothing on the newspaper... nothing in Qatar Living... hmmm..

so ada sesapa tahu apa event yg akan dtg for this CoAC??? hmm... grand on opening je... lain2 hampeh!!!

(purposely salahkan ejaan title so kalau org search for the event/activity tak masuk blog ni).

No comments: