Saturday, March 29, 2008

Am bored...

For those yg rajin jengok2 blog ni... sure dah bosan sbb dah takde citer menarik... semuanya berpunca sbb aku pun agak bosan lately... hehehe.. (read : malas) maybe next week ada citer menarik...

dah tak de aktiviti menarik nak ditaruh kat sini pun... so selalunya aktiviti normal bg aku dan kengkawan kat sini ialah layan internet... sekarang ni demam pilihanraya.... apa buat... baca blog n suratkhabar online.... sampai aku dah muak pasal pilihanraya, sampai rasa dah penat baca benda2 itu ini pasal politik malaysia...

ooh... but all those muak tu blh hilang.. when u cari benda2 kelakar kat utube :-) and i found this :

sempena demam american idol 7 and akademi fantasia 6... see this :-D

2 comments:

WanHidayat said...

Salam bro...thanks for visiting my blog....kerja kat sana ek...mcm besh jea kan...bila lah sy dapat sampai kat sana.....ok, happy working!!!

zal said...

wan hidayat
datang je lah bila2... accomodation free... hehehehe. while am stil here lah