Wednesday, December 27, 2006

jadual pulang...

Ooh... malam nih aku akan berangkat pulang ke KL dan Ipoh... :-) tiket, exit permit dan passport dah ready, bag pon dah packed... Tak sabar nya... so ini plan untuk 11 hari aku di m'sia...

28/12 - tiba di KL tgh hari... then aku akan terus ke K.L.C.C :-) shopping...
29/12 - hehehe.. kat KL lagi.. nak shopping lagi kot.. kat area daman sara plak... :-) mlm nak g jumpa member main vb
30/12 - balik ipoh ngan my bro.... n jumpa mak n ayah :-)
31/12 - Eid Adha...
1/1 - Eid Adha...
2/1 - ke KB... jalan2 ngan mak n ayah...
3/1 - di KB
4/1 - KB - ipoh...
5/1 - Ipoh ke KL... nak jumpa member2 lain plak... :-)
6/1 - jumpa member2 lagi.... tp mlm balik ke Ipoh semula
7/1 - ke pangkor, my cousin's wedding... tp mlm balik ke KL
8/1 - awal jam 5.30am dah nak ke K.L.I.A... depart at 7.30am...

hmmm... penuh kan aktiviti... ntah jadi ke tak.... sure penat :-) tp best...

but for sure... aku nak makan byk2... nak makan satay-kajang, char-kue-teow, su-shi, fish-ball-mee, dim-sum, udang-harimau, sotong grg tepung... hehehe... aku tak kisah kalau balik D0ha nanti org kata aku gemuk... hahahaha :-)

tak sabar nya.... :-)
(jgn marah ek... kalau dah selepas 11 hari baru aku update blog nih..)

2 comments:

aez82 said...

did u manage to catch those delicious voluptuous foods ?? i wonder ! ahaksz.

zal said...

aez82,
hehehe... i had satay kajang sejam selepas mendarat kat K L I A, i did have char kue teow, su shi, fish ball mee and sotong goreng tepung.. but tak der musim for udang harimau, but makan lah udang kecik jer... and kedai dim sum yg i minat tutup plak... ok ler kan... blh kata mission accomplished... :-)