Saturday, August 25, 2007

W'end (4) - Pindah lagi

dulu aku ada citer pasal aku pindah umah.. n then bulan 4 sudah aku baru re-arrange perabot...

now aku pindah lagi!!!... dulu apartment aku no 37 ada 2 bilik... now aku pindah ke apartment 36.... hehehehe... kat sebelah jer... :-)

beza nya... ada 3 bilik... dan ruang tamu makin luas!!! boleh buat makan2....

ni gambar apartment baru aku...

sofa dan carpet kat apartment baru ni dah kotor skit, orang lama duduk situ tak jaga elok2... so aku pun dengan bantuan nizam n MT angkut lah sofa kat apartment aku sebelum ni ke situ... hehehe... :-)
bila dah besar apartment ni.. terasa lambat plak air-cond menyejukkan bilik... pastu... banyak ruang plak nak mop.... hehehe... manusia tak reti bersyukur aku ni kan.. hahaha...

Alhamdulillah... pas ni nak uruskan ADSL installation lak... harap2 tak der saga mcm dulu :-) insyaAllah...

*gambar ruang tamu tu ambil masa sebelum makan2... masa pindah minggu lepas tak der bawak kamera lah...

8 comments:

MT said...

kosong sangat apartment tu.. kena selalu buat makan2... :-)

Anonymous said...

hmmm..rumah dah makin besar..bilik dah makin byk...bilalah agaknya along's clan nih dapat gie sana??? btw, nice big house u have there. We all nnnt dok rumah kecik molek jer..bila kaum kerabat dtg nnt berpicnic kat loungeler jawabnya.

Syaf said...

pindah lagi? your home looks so clean and comfortable..hehehee...

zal said...

mt
hehehe... boleh buat makan2 selalu... asalkan ada chef macam ko...

along's clan
tu lah.. mmg sengaja minta pindah ni nak mengajak sedara mara datang lah ni... tp tak der plak org datang menjengok!

syaf
yup.. again.. the third time in 1 year... hehehe.. kemas sebab nak ambil gambar tu... :-)

Nurul Abid said...

Your apartment just like the ones in Dubailah. Design kat sana ala ala hotel gitu

zal said...

serial plant killer
eh.. mcm hotel ke?? gothic look ada lah... but nasib baik color dia brownish and yellowish, I like..

dubai pun mcm ni jugak ker? i tot they are more contemporary. but its all depends on the apartment management lah

Anonymous said...

hehehe..everybody is waiting for along's new destination (which is more interesting ;)). Nanti akan adalah org2 stop over di sana on the way to our new place

zal said...

anonymous
Ye lah tempat dia lagi best... anyway, tu lah cari umah besar skit.. senang org nak singgah... (kalau lah ada yg nak menyinggah)