Thursday, December 14, 2006

Lesen???

Again...nak citer pasal lesen.... hehehe

setelah berfikir panjang tentang bila nak buat lesen.... pasal nak beli kereta.... dan perkara2 berkaitan dgn transportation... 2 hari sudah aku dah tetapkan diri nak ambil lesen kereta weekend nih...

tp semlm aku jumpa lah yin yg baru ambil ujian mata... dia cakap org yg bawak dia tu, blh tolong dapatkan lesen without test, dia blh convert ajer... ooh i got so excited and org tu pon kata dia blh tolong utk aku... dia kata untuk AJI staff blh lah dia tolong... :-) wa wa wa.... adakah ini lesen terbang??? hahaha tak kisah lah... aku dah fikir... kalau dia nak QR300 ke, QR500 ke aku tak kisah dah nak bayar... aku malas betul nak ambil test....

then tadi aku pon ikut lah ke traffic department again, pergi ngan Yin... dan dlm tempoh 15 minit... aku masalah pon selesai....

AKU DAH ADA LESEN!!!

wa wa wa.... Alhamdulillah.... now nak fikir kereta apa patut beli... hehehe.... aku rasa Yin nih mmg ada lucky charm with her... hidup dia kat sini mcm mudah dan murah rezeki lah... dgn dia lah aku dapat peluang dpt lesen mudah ni... :-) thanks Yin (aku tak sure dia ada ke tgk blog nih hahaha)
p/s - utk kesekian kalinya... bila aku complaint complaint kat dlm blog nih... ada ajer hikmah nyer.. Alhamdullillah... kemungkinan doa pembaca2 blog nih kot...

2 comments:

Anonymous said...

Hi! I am Ong Li Li. do u still remember me. I understand that u got ur kopi lesen. better buy a big car.

zal said...

Hi Ong Li Li,

is this the same as Lian Li Li???

hehehe.. lesen kopi, no lah....