Wednesday, September 17, 2008

Bazaar Ramadhan08 (II)

kepada warga doha... anda semua dijemput beramai-ramai turut serta menyertai bazaar ramadhan (II) yg diadakan di Hyatt Plaza pada hari Jumaat ni....

turut serta ni.... makna nya datang lah membeli kat gerai aku....

apa akan kitaorg jual jumaat ni....

Menu utama - Laksa Penang, Mee Bandung, Mee Rebus, Laksam, Pulut kuning & rendang!!!

Kuih muih - Popiah goreng, Cara Berlauk, Talam Jagung, Seri Muka, Kuih Lapis, Puteri Ayu, Apam, Karipap, Puding Jagung, Apam Pisang, Cucur Udang dan Tapai Pulut!!!

Air - Lyee Chee Kang & Barli!!!

Datang lah membeli ya.... harga semua berpatutan... :-)

6 comments:

Dills said...

hamboihhh...laksa penang first sekali. Nak book lima ketul popiah goreng..

ayin1911 said...

yummm...yummm...
tima kasihlah tlg wat promotion..
nak book 2 laksaa..& tapai pulut..

rozie said...

saya tak nak cerita banyak. tolong book kan untuk saya kuih apam 2 tepek. kalau tak ada nanti saya akan nangis. trust me buruk tau.

pu3 UMNO Perak said...

kalau order je, bleh tak hantar ke ipoh?
bagi popiah goreng 7 ketul, mee bandung 3 peket, cara berlauk 5 ketul dan lyee chee kang 2 mangkuk.

errr... kerang rebus tak jual ke?

Al Khalifah said...

Hmmmm...meriah betul Doha ni ya! Nice blog u have here...senang nanti InsyaAllah saya kesana...bukan tahun ni...next year may be!

Maya said...

Pandainyerrrr masakkkkkk....banyaknyer menuuu...berjela jugaklah ayat nih nak kasi match :)