Monday, November 09, 2009

Ari tu plak...

Ni citer weekend sudah... tak sebusy weekend sebelumnya...

hari khamis malam dah start aktiviti... ada ceramah pasal haji... not really ceramah, tp lebih pada soal jawab dan discussion... kengkawan yg dah g haji tahun2 sebelum ni cite pengalaman depa...

hari jumaat plak ada games... Malaysia vs Indonesia... bertempat kat al khor.. aku main volleyball. games lain ada badminton n bola... apparently team aku kalah, tp bola n badminton menang... ala.. bg muka skit lah kat tuan rumah/organiser... hehehe (anyway, aku tak sangka aku masih boleh melompat.. walaupun dah gemuk ya amat!!!)
hari sabtu, aku organise makan2.. i.e. doa selamat utk aku dan 3 lagi kawan yg bakal g haji tahun ni. thanks to che le n ija yg sudi bg rumah mereka buat event... mmg ramai plak dtg.. nasib baik makanan cukup... aku masak simple je, tuan rumah buat kurma daging n masak nasi... aku cuma buat udang masak lemak tempoyak, pajeri nenas dan pecal... ada sorang member lagi buat bihun soto... dan ada akak sorang jamu pulut kuning... plus dessert yg bermacam2... :-) siap ada bunga telur lagi.. hahaahaha

lagi 7 hari aku nak berangkat g haji... bersedia ke? hmmm....

No comments: