Thursday, December 03, 2009

Haj : Am back...

Am back from Haj... sampai doha jam 4am hari khamis... earlier than expected sbb mak2 budak dah rindu anak depa, so kitaorg bertolak 6 hours earlier than schedule... since so i have 3 whole day utk berehat sebelum masuk office semula hari ahad ni.

Hajj.... alhamdulillah.. selesai... org tanya aku pengalaman aku best ke tak... aku tak tahu nak jawab mcm mana... tp for sure, aku rasa pengalaman aku tak de cerita pelik2 yg sesuai masuk mastika... :-) dan tak de juga suara2 berbisik kat telinga yg tetiba balik mcm insaf 180 degree... but alhamdulillah... berkat doa kengkawan jugak, haji aku dipermudahkan... jalan kerja dan ibadat terasa mudah dan selesa....

ok... that's for now... nanti aku cite more detail, part by part... my observation dan haji aku... insyaAllah... and aku share experience aku bukan utk ria' tp sekadar share cerita... aku jugak maybe akan libatkan sedikit citer pasal bab agama which aku bukan lah org yg berilmu, jadi kalau ada sesapa yg rasa perbahasan aku bab agama nanti tu salah, harap sangat diperbetulkan... sama2 kita belajar.

4 comments:

bambang66sg said...

Apa khabar Tuan Aji.

So glad that you are back and safe. Semoga haji kamu diterima Allah. Tak sabar nak tengok gambar gambar you.

Katak Hijau said...

wah bestnya..muda2 dpt tunaikan ibadat haji...alhamdulillah..moga segala apa yg telah dilakukan akan diberkati...;))

famil said...

alhamdulillah, tahniah :)

zal said...

bambang66sg
kat fb banyak gambar... :-)

najiahtul syafiqah ismail
insyaAllah

famil
alhamdulillah.. thanks...