Sunday, June 08, 2008

Am back....

am already back in Doha.. tp balik kali ni ngan perasaan mcm dah tak suka plak duduk kat Doha ni.. hehehe... (normal lah bila lepas balik cuti...)

terlampau byk gambar perlu didownload.. tp tak sempat lagi...later2 k baru citer...

anyway, for LV lovers and fans... td aku ada nampak sorang makcik ni bawak L-V (tp dlm gambar ni laki dia yg pegangkan) tu dia... panjang mengerbang rambut dia... dah lah pakai skirt... then pakai sport shoes lak.. hehehe

bila aku tgk gambar ni, mcm hilang plak kelas L-V.... tak jadi lah aku nak membazir beli L-V hehehehe

4 comments:

ainul said...

welcome back!
serious kangen~ ;P

Que Sera Sera said...

LV from PS boutique kut..:p

Anonymous said...

lucky you, dpt gi holiday before the petrol price (and others) naik...
lepas ni, dah tak boleh holiday2 kay...if before this we rakyat malaysia semua mampu tour Europe every other month, holiday at least twice a year kat maldives,
gi Disneyland once a year, now, the govt has instructed us to "change our lifestyles"..we cannot go for holiday, and we cannot even go to malls every weekends dah..semua kena duduk rumah diam2..the stupid ministers can't change their lifestyle, so, the rakyat should!
We voted them to be at our service, instead we are helping them to rip us off!
Syabas!

zal said...

ainul
kangen tu apa?

que sera sera
hehehe.. tak lah... sini susah cari PS brand

anonymous
uiks.. marah nya...