Sunday, August 17, 2008

Favourite programme...

Aku keje kat department yg produce documentary utk AJE tv. dalam banyak2 documentary yg pernah ditayangkan oleh company aku, ada banyak aku rasa bagus dan ada beberapa yg mmg sangat bagus. antara my favourite program ialah kisah wartawan buat cover pasal Masjid Lal kat Pakistan. right sebelum pertempuran kecil kat Masjid tu. you can read more abt peristiwa tu kat wikipedia... sini dan sini.

watch the programme... its really an award winning... :-) enjoy....





it's the world issue yg aku rasa patut kita tahu... and kenkadang kita ignore je... we didnt go in detail (tak sedetail kes liwat mamat tu). sama macam kes perang georgia dan russia ni, berapa banyak sangat antara kita yg tahu in detail apa sebenarnya yg terjadi.

aku tak cakap pasal org lain... aku sendiri mmg dah kurang membaca n tahu pasal hal benda lain. especially bila drama politik negara yg dah mengarut tp nampak lebih menarik utk dibaca... (i reserve my comment on that, let those yg arif talk about it...).

No comments: