Monday, January 08, 2007

Back to reality

Me back in D0ha....

banyak citer nak share.... since blog pon dah lama tak update...
tak tahu nak citer apa dulu... but this is in my mind...

1. Citer pasal balik kg hari tu...
2. Citer pasal new year resolutions... (hahaha... boleh ke share yours too???)
3. Eh... tot of writing a special entry to celebrate my 100th postings...
4. Citer pasal kengkawan yg aku jumpa masa kat KL hari tu... (hmm.. nih kes mengumpat nih)
5. Update pasal citer aku kat sini...

so minggu ni mungkin aku akan sgt busy... or mungkin aku berada dalam confuse sbb tak tahu nak buat keje... dan kemungkinan besar aku akan berada dalam keadaan MALAS nak buat keje... hehehe... so, bila aku dah malas nanti aku citer benda2 kat atas tu satu persatu...

btw, bila dah duduk kat negara org ni, br lah kita appreciate apa yg ada kat negara sendiri kan.... :-)

No comments: