Wednesday, January 31, 2007

Slow....

argh... dah lama aku tak lodge complaints thru blog nih.... kali nih aku nak complaint-complaint lagi... hehehehe....

1. aku dah 4 bulan kat sini... aku belum dapat lagi name card... hari tu org admin nih buatkan semlm aku cek dia kata org lain plak yg buat... hmmm... entah bila lah baru nak dpt.... kena tanya satu dunia ke baru blh nak dpt name card kan???

2. aku dah 3 bulan apply utk dpt internet connection... tak dapat2 lagi... blh kata tak dapat sbb org in caj tu sibuk jadi volunteer as!an games dulu... bila lah aku nak dpt internet connection ni!!!

3. aku dah nak beli kereta... tp aku tak der remote control utk masuk parking kat apt aku... kata org yg jaga remote control tu.. org yg tinggal kat situ dulu tak pulangkan.. and it takes time utk cari or dptkan approval utk beli new remote control yg berharga QR150 satu....

aku sebenarnya pon kena follow up pasal benda ni tiap2 hari bg depa rasa tak tenteram duduk sampai aku dpt benda-benda nih... kena kerah tiap2 hari sampai org nampak aku pon benci... since aku busy sekarang ni.. next week bila dah clear skit keje... aku kerahkan depa...

3 comments:

MT said...

hahahaha.... complaint je keje ko ye... apa2 pun, malam ni masak!!! hehehe

Anonymous said...

Salam Zal,
Hmm..memang laa...duduk di Doha ni semua benda nak kena push push push hari hari. Unta pun buat kerja laju lagi rasanya. I pun kena belajar implemant perkataan "SABAR"....

zal said...

MT,
hehehe... mana lagi nak diluahkan complaint kan... kalau bercerita kat org pon org dah tak larat nak dgr. so sapa nak baca complaint, masuk ler blog ni.

Aina,
Welcome to Doha... InsyaAllah... sekejap jer period tu... nanti dah lama2 tahap kesabaran akan bertambah, alah bisa tegal biasa.