Thursday, February 22, 2007

Terbang...

Eh… bila tgk2 entry2 aku sebelum ni, rupa nya aku terlupa bagi tahu yang aku akan ke DUBA!/SH4RJAH… petang ni…. Dan yg best nye aku tak perlu nak masak2 utk bbq or open house this week… (argh… time for a break from dapur lah kan)

Jangan jeles yer…

Kiranya ni lawatan balas member aku yg duduk kat shrjah yg dtg ke D0ha masa sukan asia dulu tu… aku sebenarnya dah lama nak pergi ke sana, sejak mula Duba! Shopping festival sampai la ni.. br lah angan2 aku menjadi.. (eh kalau ingat2 balik dulu masa nak raya pun aku dah plan ke sana.. tp tak dpt sbb takde passport masa tu)

So akhirnya dpt jugak lah aku ke sana insyaAllah…

Tp, ni bukan lah kali pertama aku ke duba!, aku pernah transit kat sana utk 6 jam on the way ke turk! tahun lalu. Tp masa tu sekejap jer lah… ni aku nak enjoy more of Duba!...

So apa aku nak buat kat sana…??? SHOPPING!!!! Aku plan nak tukar the whole wardrobe aku lah.. dah nak masuk musim panas kat padang pasir ni… so no longer pakai jacket ke office… nak kenalah pakai baju2 keje baru… hehehe.. and sunglasses…. Hmm.. tgk lah apa ajer yg aku nak beli dan akan beli nanti… :-)

Oooh… nil ah merupakan tempat pertama aku lawati semenjak aku ke sini… harap2 aku blh lah nak melawat tempat2 lain masa akan datang…. :-) yg termasuk dlm senarai sekarang… Musca+… dan for sure Abv Dhab! in December…

So to all of you enjoy ur weekend yer… insyaAllah…. I definitely will!!!

7 comments:

Anonymous said...

mcm anak dara lah u, asal wikens je masak..ahaha,sampai kene lari out of country sbb sumer suruh u masak..hebat!!

u~shopping kan la tuk i, as a gesture i selalu teman u hari hari kat office...ahahha


gegegegege,bile la i leh shopping neh?pi dubai?..tsk tsk

-NLC-

Anonymous said...

jeles nye..jeles nye...

nak ikut...nak ikut.. nak ikut...

zal said...

NLC
eh... dunia sekarang ni bukan anak dara aje blh masak. in fact anak dara pun tak tentu tahu masak. hehehe...

mt
jom lah pergi sekali. I'll keep a seat for u kat atas flight nanti!

Anonymous said...

ok, put me out of ur list anak dara tak tau masak...la la la

-NLC-

Anonymous said...

turunla abu dhabi hehe

ZEYN, THE PERPETUAL STRANGER said...

zals,

bawak balik Burj al-Arab utk i! hehe...you kan gagah perkasa! :P

zal said...

ard
nanti lah bulan disember aku turun abu dhabi... next trip musca+, mau join???

zeyn
besar sangat lah permintaan tu... gambar burj al Arb ada lah... nak?