Sunday, November 19, 2006

comments

sedap rendang dinding ni. blh makcik pon belajar masak - Mak Yin

wah... ko masak semua ni? banyak betul. sesuai jd calon suami ni - Reena

wow... nak tapau boleh tak? aku tak makan lunch pon tadi, save utk makan kat
sini... and mmg worth it, aku nak tapau itu, itu, itu, itu... semua lah (pointed
to rendang dinding, ayam kurma, nasi dan lontong) - Jaq (dgn reena mengiyakan
sekali)

hmm... for this popiah... i pay QR1.50... serious lagi sedap dr asean bazaar
semlm yang aku beli QR1 semlm, kuah kacang nih pon jauh lagi bagus then kuah
satay semlm... cuma pedas skit... - KM (org kelantan yg tak tahan pedas, tp
habis gak makan)

ish.. tak blh jadi nih... siap berhias-hias dessert ko... aku dah tak blh nak
buat makan2 dah... kalah aku... - emi

wei, nanti kalau aku nak buat makan2 kat umah aku... ko dtg masak yer... best -
Nzam

Zal, this is really good - Pelana (he's on his vegetarian day, malang ler...
cuma makan mixed veggie ajer... :))

tercabar nih... makan kat umah bujang and served macam ni - Yin

next year, kalau ada table mcm asean bazaar tu, kita ambil and buat jualan...
sure laku nih... - Anonymous

you know, this is my 2nd time tried M'sian food, previously cook by emi... both
good cook, but this is superb! I love all the food - Jerad (one of the pinoy,
dia tak leh puji lelebih sebab Emi ada kat situ hahaha, n dia balik tumpang emi)

thanks for all the compliments... thanks MT for cetuskan the idea and do the joint venture buat benda nih :) ... but seriously, i'm not really a good cook, but as Malaysian food is hard to get and most of the people came were bachelor... so depa rasa dah cukup bagus lah... lagipun.. makan free kena lah puji host lebih2... hahaha... (ada ke patut aku meragui keikhlasan depa nih...) anyway thanks guys and gals!!!

No comments: