Saturday, July 14, 2007

Flu...

aku tetiba kena selsema... aku rasa jangkit dr MT yg balik dr KL dgn flu... tp tak der lah salahkan dia.. kalau dah nak kena... kena lah jugak kan, walau apa cara sekali pun... dan hari jumaat lepas office aku demam sekejap... mlm tu demam lagi... tp esok nya settle... cuma tinggal hidung je berair....

actually kira rekod jugak lah... sebab ni lah kali pertama aku sakit demam sejak aku jejak doha ni... walaupun berubah cuaca panas sejuk tp Alhamdulillah tak de lah sakit teruk lagi... Alhamdulillah....

Walaubagaimana pun... aktiviti menceriakan suasana tetap berlangsung... i.e. dua malam (ke pagi???) berturut-turut kitaorang berkaraoke... (hehehe dalam sengau2 balun jer... ). Malam pertama (khamis mlm jumaat) start dlm jam 12.30am.... sampai 3.30am... dgn artis undangan... tuan IT director KM.... selain muka-muka kaki karaoke (MT [tuan rumah], Zu [raja rock kapak], nizam [pop 80an]) malam kedua plak... dr jam 12am sampai jam 3am... dgn artis undangan couple dr office (aizal [mawi doha] dan Yin penyokong jer dia tak nyanyi...)...

eh dah nak masuk subuh... hehehe... ciao! (sembahyang subuh awal aku weekend ni)

8 comments:

Anonymous said...

Why not register for the next AF? Who knows you will be next Mawi....!!! he he he

P.S. Anyway, I paling tak minat kat si Ina Kulai tu. Publisiti murah.. Tak ada talent langsung. Hanya berdoa dia cepat cepat kahwin dan bersara immediately.

Bila nak ke Dubai??

MT said...

huh.. aku jugak jadi mangsa ye.. eh..aku rasa aku bawa dari Bandung le virus tu..hiks...

sorry le tak boleh naklayan karaoke sampai awal pagi..i ni dah tua.. kena tido awal.. hahahhaa

zal said...

kelakar seram
bukan tak nak, tp dah terlebih umur lah for AF hahahaha...

mahal lah flight ke dubai... kalau sponsor, blh lah ke sana...

mt
hmm... virus bandung? patut lah antibodi aku tak terlawan.

tak per... ada org lain dah conquer center stage...

Harajuku PearL said...

get well soon....flu flu pun masih kuat karaoke....hehe

P&P

zal said...

pato & pearl
thanks!!! dah nak recover dah... :-)

Anonymous said...

nur pun kene selsema gak!

famil said...

jiran tetangge tak mengamuk kah, berkaraoke di dinihari?

zal said...

nur
dah sembuh selsema???

famil
tak, umah MT ni macam kedap bunyi, keluar je dari living room tutup pintu, tak dengar sangat suara org melalak...