Sunday, July 22, 2007

More work...

Akhirnya aku dah dapat approval utk apply my land line hari ni, pada fahaman aku, approval ni bermakna aku kena lah minta re-connection for the line dan tunggu lagi sampai Kewtel tu datang n sambung semula my line... another saga lah...

Tadi aku complain kat payment section that supplier complaining yang payment, makin lama makin slow... so end up the solution nya... aku kena buat all the paper work documentation untuk payments request dr the operation department yg i jaga payments... hmm... meaning keje aku bertambah lah... dan bertambah keje-keje clerical dan admin. dengan buat keje ni... makna nya aku akan run the almost whole finance department nye keje yang relate to operation department ni all by myself... sigh...

for the time being aku accept lah... sbb kalau aku tak buat pun aku akan bazirkan masa tiap2 hari chase for the payment pun... and tunggu for years depa reply my email... so aku buat lah dengan rela hati... selagi dia tak kacau aku nak bercuti for raya nanti....

bila aku cuti.. baru lah depa tahu samada ada ke tak orang boleh handle keje aku ni... (and hopefully i got my contract signed before cuti nanti)

No comments: