Sunday, March 18, 2007

The books have arrived...

Minggu lepas aku tempah buku-buku untuk exam aku hujung tahun melalui website yang berkos sebanyak USD359++. dari US buku tu dipos menggunakan khidmat U-P-S dan semalam tiba di D0ha... hari ni tiba di office aku...

buku dah sampai dah... apalah alasan aku untuk delay study ni!!!! argh... been very lazy lately!!!

pagi tadi aku hantar kereta untuk servis setelah ia bergerak 1,228km. dah terlepas 1,000km... punca nya sebab aku ke Dvkhan hari Jumaat sudah bagi berbincang dan menguruskan projek terbaru aku (dan kawan2) kat sini...

buku dah sampai... kena lah study... projek besar pulak datang, 2 minggu lagi... tapi... dalam kepala otak ni sibuk-sibuk plak fikir pasal satu keje ni plak... bukan keje office... tapi keje yang aku rasa akan membusykan diri aku kalau menjadi... keje apa ye???

hint hint.... keje-keje berkaitan dengan cawan!!! hehehe... thanks to Fira sebab perkenalkan aku ngan keje yang telah mengganggu konsentrasi aku untuk beberapa hari dah ni... ha... Fira dan MT jangan nak citer kat komen tu apa yang aku nak buat ni.... kalau dah menjadi keje kecil-kecilan aku ni, baru aku heboh satu D0ha... heboh satu Malaya... hahaha

2 comments:

Anonymous said...

uhhhh keje juta juta tuuu, abes satu doha cari material...tak jumpe gak kat doha, mau sampai ke dukhan carik tu....dasatss

syabas beti!

zal said...

main thing tak jumpa lagi!!! wa wa wa....