Sunday, March 11, 2007

Ribut pasir...

Again... hari ni ribut pasir kuat kat d0ha ni... aku dapat tengok dari tingkap office... nak ambil gambar pun nampak apa-apa sangat.... angin kuat dan keseluruhan bandar warna putih saja... ni bukan kali pertama berlaku ribut pasir sejak aku kat sini... 2 weeks ago pun berlaku jugak... nak keluar ambil gambar pun aku elak... sebab tak nak badan penuh dengan pasir... dari dalam office nampak lah pokok-pokok palma kena tiup angin... bunyi angin menderu kuat boleh didengari dari dalam office...

arrgh... habis lah penuh debu n pasir kereta aku... mesti esok sibuk tukang basuh kereta kat parking lot tu offer aku untuk basuh kereta... caj QR10 sekali basuh sama macam kat kl... tp basuh kat luar saja guna air sebaldi...

hmmm... rancangnya nak main volleyball petang ni (jam 6.30 kat KL petang lah kan, tp kat sini dah masuk maghrib masa tu) dengan orang-orang sri lanka... baru first time nak join, tak tahu lah court indoor atau outdoor... kalau outdoor, kalau ribut pasir masih berpanjangan sampai jam 6.30.. tak jadi lah main...

2 comments:

Anonymous said...

teringinnye nak tgk ribut pasir...

zal said...

nur
hehehe... tgk tv je nur... citer scorpion king ada tunjuk ribut pasir. tp ribut pasir d0ha ni buat debu penuh atas kereta dan lantai umah jer.