Sunday, March 25, 2007

Lembab...

argghhh.. tidak seperti yang dijanjikan... (eh perkara biasa kat sini) sepatutnya aku dapat ADSL line semalam, tp tak sampai-sampai dan tak call pun... tadi aku cek semula dengan admin office, katanya next sunday baru akan ada... bodos!!! punya lah lama aku menunggu ni... tak dapat-dapat..

apart from that... perancangan projek aku berjalan ok... tapi kenkadang sakit hati jugak bila ahli group macam endah tak endah nak commit, pelbagai alasan dibuat... dan seronok nak join tapi macam mengharapkan ahli lain yang contribute lebih... penat lah wei... nasib baik lah ada anchor man macam MT yang rajin... kalau lah dia tak de, surelah aku buat dunno je projek ni... kenkadang give up jugak, kita buat penat-penat, orang take for granted ajer usaha... bila minta tolong skit... ada saja alasan untuk lari... arrghh...

projek CC aku kecil-kecilan ni, tak tahu lah sempat buat ke tak. dengan contributions orang lain yang macam nak tak nak, mungkin aku tak blh nak teruskan projek CC ni... geram betul..

5 comments:

Anonymous said...

eh..ada apa2 ke puji2 aku ni? hehhehe..

biasa lah org tu, kan kita dah doubt dari awal lagi.. at least we know next time sapa yg boleh jadi partner and sapa tak... yg sorang ni, definitely out lah..

zal said...

bukan puji.. dah memang reality... i was so down yesterday pasal project ni... but bila nampak u rajin plak... kena lah i also contribute... :-)

Anonymous said...

Don't give up! All the best, dar jalan nanti jgn lupa habaq

ZEYN, THE PERPETUAL STRANGER said...

zal,

jangan marah2! nanti cepat tua! hehehe...

zal said...

ard
insyaAllah tak give up... nak jalan yer? nanti difikirkan... :-)

zeyn
dah tua pun, perangai je mcm bebudak hehehe