Wednesday, April 04, 2007

Construction at your door step...

6 bulan sudah aku baru masuk kat apartment ni... aku ada complaint pasal construction kat sebelah umah aku... masa tu baru saja depa start buat basement... memang bising...

tp sekarang lagi bising.. setelah 6 bulan... apartment construction sebelah umah aku dah sampai sama level ngan apartment aku... hmm... ni lah view dari apt aku... tak ada view langsung...




ntah bila lah aku akan duduk kat sini.. harap2 dapat pindah... BISING!!!

5 comments:

Anonymous said...

tak boleh ke reapply balik yg kat Najma tu? cantik sikit n no constructions arnd.

My apartment pun will be the same as yrs.. sekarang ni constructions depan apt tu baru habis letak foundation.....

zal said...

MT
kat najma tu furniture tak best, dengar citer air pun tak kuat pressure... tak tahu lah dah baiki ke belum...

kalau dapat pindah villa lagi best kan.. hehehe

Anonymous said...

zal,
janganlah marah marah. Kalau tak ada construction activities, tak adalah civil engineer macam aku. Mana nak cari sesuap nasi yang halal??

zal said...

kelakar seram
tak marah lah.. complaint saje.. hehehe

sesuap jer ke??

ZEYN, THE PERPETUAL STRANGER said...

zal,

kesian you...