Thursday, April 19, 2007

Boling... (updated)

semalam buat pertama kali nya aku main boling sejak 7 bulan sudah... (eh dah genap 7 bulan aku kat sini yer). join abang-abang keje minyak ni main boling, katanya utk tournament boling sesama M'sian weekend ni.

agak terkejut jugak dengan my score... it was my personal best... jangan lah korang gelak sebab aku tahu, korang lagi hebat, cuma aku rasa aku dah cukup hebat semlm... main 4 game dan my score semalam... 142 - 142 - 122 - 194 yang last game tu lah paling tinggi aku pernah cecah dalam hidup aku, dulu my personal best 186, itu pun 8 - 9 tahun sudah... (alamak dah tua nye aku... hahaha)

tapi, tak sempat nak ambil gambar lah, kamera bawak tp papa dah bawak lari... hehehe
_________________
bila hari game... aku tak dapat bola yang sesuai... anyway, aku join pun bukan lah nak menang sangat, sekadar seronok-seronok sambil cari kaki boling... kalau bosan-bosan ada gak aktiviti lain... hehehe... anyway score aku cuma (main 2 frame jer) 125 - 185... teruk kan... hehehe...

2 comments:

Syaf said...

that is way better than my average score, OKAY?

hahahah....

zal said...

syafique
sekali sekala jer.. :-)