Monday, April 30, 2007

Party at Sharq

Khamis sudah, FM jemput aku dan MT join annual dinner company dia kat Sharq. so tanpa segan silu.. aku pun join lah... lagipun aku pernah keje kat company yg sama dulu kat M'sia... sebenarnya ada beberapa orang collegue dia yg memang aku dah kenal, so tak de lah janggal rasanya.

so since ni annual dinner... mestilah makan-makan kan... tapi makanan yang disediakan tak lah aku rasa best giler... tapi ok lah... nothing to shout out... but still presentation cantik... start with western and arabic salad/starter incl. mazza, homous, potato salads, roti-roti dan lentil soup... then sebaris main dish arabic and mostly indian cuisine (ye lah... kat company dia tu tak wujud sorang pun local, ada arab (mainly egyptians) dan south asian)... then 2 station dessert...

Majlis tu ada lah dekat 100-120 orang... lepas dinner aku pun lepak-lepak kat luar... ada lah aktiviti merapatkan silaturahim (read : party games) yang diatur oleh penganjur, tp aku tak der lah nak join... then ada jugak lah acara dancing-dancing... yang masa tu aku pun terus keluar n nak balik... hehehe...
anyway, tujuan utama aku join bukan lah sebab makan free tu.. tp sbb aku dtg sharq dulu sekejap jer.. tak banyak ambil gambar... dan aku rasa resort ni cantik... dan nak tunjuk gak gambar resort ni lagi... enjoy more pics of this luxury sharq...

4 comments:

MT said...

memang cantik sharq village tu. Hotel managed by Ritz Carlton and spa by Siz Sense. This is "pure" arabic hotel, from deco, architecture and restaurants... cuma satu je yg tak arabic... alcohol is served :-))

zal said...

MT
arabic ke islamic?? hari tu kitaorang masuk bilik... cantik jugak!!! :-)

Anonymous said...

pool photos?! EXTREMELY-NICELY TAKEN!trying to get some great view of the place but didnt see that angle!NICE! NICE!

thanks for coming in...hope u enjoy that night!

take care!

zal said...

jyerex
we enjoyed ourselves!!!
thanks for the party... :-) we just crashed in... hehehe

(btw, do you read malay??? or u just see the pics hehehe)