Thursday, April 05, 2007

Mission Impossible...

semalam boss aku yang baru balik cuti sebulan ke US tu datang jumpa aku (hahaha... boss datang jumpa anak buah)... aku update lah dia kata padanya keje aku agak tergendala kerana BC lambat respond kat aku... pastu aku complaint itu ini.. aku cakap itu ini... alih-alih... dia senyum.. dan blah gitu jer.. dan dia kata dia ok jer ngan apa aku nak buat...

confuse kejap aku ngan respond pak arab ni... dalam hati aku fikir, tak kisah lah aku nak memblogging dan berchatting ni.... hehehe....

dlm fikir2 hari ni... rupa-rupanya dah 4 bulan aku kat D0ha ni sejak aku balik KL raya haji hari tu... ada lagi 6 bulan untuk di tempuh sebelum aku nak balik raya puasa plak nanti...

tetiba terfikir plak nak balik M'sia dalam masa terdekat ni... bukannya tak der duit nak self sponsor untuk balik.... tapi macam rugi lah plak duit dan cuti kalau balik selalu sangat... best lagi kalau nanti terus boleh cuti sebulan dan enjoy M'sia sakan raya nanti kan...

so... seperti mana aku buat kecoh-kecoh kat boss aku sebelum aku g ke L0ndon ujung tahun lepas... aku rasa next week aku akan buat kecoh-kecoh lah ngan boss aku... matlamat... KL... hahaha... aku dengar citer boss aku nak turun KL nak interview/cari orang untuk keje kat sini... hmm.. aku nak cucuk-cucuk dia lah... untung-untung aku dapat ikut sekali... hehehehe.. boleh lah balik free dan duduk kat hotel jer kat KL nanti...

ok tak idea aku ni... hahaha... mission impossible??? lets see...

p/s - hari ni aku rasa bosan yang teramat kat office ni... aku tak tahu lah kenapa masa berjalan terlampau lembab hari ni...

7 comments:

Anonymous said...

bestnyer bole chatting kat ofc!!

Dina Putri Salat said...

alamak!! nak carik pekerja baru ke? orang singapore dier nak tak(dah nak naik 3 bulan tak werk nie..)? saya nak jadi gadis melayu perantau nie! haha!! Aper2 info share ar.. maner tau boleh email resume ke.. :-D
hehe!!

zal said...

ard
tp location tak best... org lalu lalang kat belakang...

dshz
yup... kalau u ada degree in accounting let me know... give me ur email...

Anonymous said...

alah...accounting je ke... field lain dia xnak ke...i pun nak jd perantau gak!!

Syaf said...

Are they looking for people in the newsroom/production department? I am graduating soon...:S Hehehe...

zal said...

nur
field lain ada jugak opening. check lah kat website

syafique
go and send ur resume to the office based in KL. They might need fresh researcher for programme department. Wish you good luck!!!

Syaf said...

Thanks Zal!

I don't have the HR email address and all I know is that the office is in KLCC, but don't know which floor. I might just call up 103 and get Aljazeera's number...But if you could provide the details, email me @ syafique[at]gmail.com. If not, it's okay...LOL.