Monday, April 09, 2007

BBQ at Cy-park

Jumaat lalu e-1 member aku yg baru sampai last month, ajak aku ngan papa join bbq anjuran kengkawan ofis dia kat villa depa... dah lama tak berbbq... yg menambah teruja aku ni.. kerana aku datang sebagai guest... meaning tak der lah penat nak memerap makanan atau memikirkan sapa yg datang...

antara makanan yang dihidangkan termasuk bihun dan sandwich... makanan yang dibbq (supposed) adalah ikan, kambing, udang dan sotong... tp ntah mcm mana caranya, api tak marak dan makanan lambat nak masak... papa, RK dan aku.. asyik lah pegang pinggan mencari makanan... hehehe... akhirnya... aku punya lah tak sabar... telah mengambil alih kuasa... hahaha.. aku bawak ikan2 dan masak guna dapur saja... hahaha.... anyway, enjoy lah jugak... sbb dapat jumpa new group of m'sian kat sini... disebabkan depa ni satu companyorg m'sia, nampak gayanya hanya bercampur gaul sesama depa jer... ok lah... dpt kenal member baru... :-)

tgh membakar udang-udang kecil...

ni la keluarga cy-park.. ada yg tak der dlm gambar...

oooh.... takkan lah aku datang tangan kosong kan (walaupun dah bayar QR30 sorang)... so petang tu dlm tempoh 15 min aku pun menyediakan custard trifle yg simple ni.... hehehe.. licin!!! dan dengar katanya rabu ni office ni nak buat potluck plak.. suruh aku buat dessert yg lain plak... hahahaha.. malas lah...

3 comments:

Anonymous said...

wah wah wah..hebat sungguh triffle tuh dr yg kak long buat dulu..best ke rasanya??

MT said...

buat le benda lain.. asyik triffle je...

zal said...

anon
rasa sama saja... presentation saja yg melampau... hehehe

mt
hehehe.. dah kesuntukan masa... tu lah buat tu saja... btw, ni new crowd, depa tak try lagi... as usual... mmg licin lah kan... hehehe...