Monday, April 30, 2007

Messaied

hari jumaa sudah... aku ngan member 2 buah kereta g ke Messaied... orang kata kat situ ada beach blh mandi laut... disebabkan dah lama tak g mandi laut aku pun ajak lah semua... picnic + mandi laut...



Messaied kurang drp 50km dari D0ha (betul tak MT?) tak jauh sgt, menghala ke selatan melalui Wakra... bila dah dekat dgn mesaaied ikut arah ke Sealine Beach Resort... then akan sampai lah kat beach...

Selain daripada pantai, kat messaied jugak tempat org-org nak try buggy (dirt bike). pusing-pusing sekitar sand dune. aku tak pasti berapa harga, but dulu ada orang cakap QR100 for an hour... nanti bila aku dah try aku bg tahu berapa harga...

beach dia... ok lah... not bad... found a good one yg akan aku post entry n pic nanti....

3 comments:

Anonymous said...

jgn lupa sun-block hehe

Syaf said...

Hey! Thanks for the comment. My email address is syafique@gmail.com. Hahah. Such a unique email address. Anyways, just add me and we can chat @ gmail!

Take care.

zal said...

ard
always remember that.. kat ME ni.. mmg hari2 pakai sunblock.. hahaha

syaf
insyaAllah