Wednesday, April 04, 2007

Balik Kampung...

hehehe.. bukan aku yang nak balik kampung yer... cuma nampak gayanya bulan 4 ni macam bulan balik kampung plak kat sini...

mengikut perancangannya MT nak balik kampung malam ni... kemudian Papa pun nak balik next week... pastu ada beberapa member lagi nak balik kampung later... including couple kat AJI ni yang nak balik KL untuk bersanding. dulu bila datang sini nikah tapi tak de majlis... now dah bunting baru bersanding... hahaha.. congrats to both of u!!! (see tinggal lah aku sendirian... tak berteman...)

dan bulan ni pun aku dapat tahu ada beberapa kawan-kawan aku dah nak balik ke Malaysia terus.. ada sorang mid-next month, sorang end next month... dan my very good fren the month after next month... and they are my very-very good and close frens of mine... sedih jugak bila nak kena tinggal kat sini kan...

tp yang best nye ada member balik kampung ni... aku boleh lah tempah barang dari KL... hehehe... blh lah dapur aku berbau belacan.... ada bau budu... ada bau rempah kari M'sia... hehehe...

ooh bercerita pasal balik... kat office aku dah buat ruling baru, katanya masa keje dah berubah ikut cara arab... masa keje yang baru ialah samada 7am-2pm atau 8pm -3pm... selama ni aku keje 8am-4pm yg kenkadang lanjut sampai jam 5... dengan new ruling ni... nampak nya lebih banyak masa lah aku kat umah.... tp nak buat apa yer??? hehehe...

5 comments:

Anonymous said...

8pm - 3pm? biar betul....

kalau ambil yg habis jam 3, boleh le pick SK .....

zal said...

yup... kalau ambil yang 7am - 2pm tu... lagi lah awal blh balik kan...

can't imagine office hour masa keje nanti... lagi lah cepat...

INDERA KENCANA said...

Kitaorang dulu pun keja dari 8.00am sampai pukul 3.00p.m. Lepas keja balik tidur kat umah.

Bila boss call dari KL, dia jeles je bila dengar suara kitaorg, suara orang baru bangun tidur...

ZEYN, THE PERPETUAL STRANGER said...

zal,

i hope you can adapt well to the hour switch.

part balik kampung tu...Raya tak lama lagi! hehe...

zal said...

indera kencana
keje kat mana dulu? kat doha jugak ke?

zeyn
hehehe.. i hope my office blh adapt with my time kot.. i prefer to work 8am-2pm instead... hahaha

raya lama lagi lah... lagi 6 bulan!!!! wa wa wa...