Thursday, October 12, 2006

Ai Dee...

raya dah dekat nih... aku mmg dah ada plan raya... rasa nyer nak ke Duba! hehehee... ada member kat sana... nak balik M'sia tak cukup duit... lagi pun dah plan nak balik M'sia raya haji nanti... hmmm... takkan lah nak balik selalu sgt kan... habis ke situ ajer lah duit nyer...

so aku pon tgh fikir2 nak beli tiket... tp aku ada satu masalah besar iaitu aku dlm proses mendapatkan residency qatar.. tgh buat ID card. mengikut prosedur nyer aku tak blh keluar negara sehingga ID siap... aku dah melalui byk proses dlm membuat ID nih... dah buat medical check up, cop jari dan tapak tangan dan blood test... insyaAllah ok lah semua tu... sekarang nih dlm final proses... membuat ID tersebut...

aku dah sibuk tanya2 dept external affairs... katanyer dlm minggu depan akan siap... so bila plak aku nak beli tiket nih... ada A!r-Arab!a yg murah macam A!r As!a... tp tiket2 murah dah hampir habis... mula mula aku tgk dulu dlm RM340 ajer pergi balik.. now dah RM760 pergi balik... hmm... kalau miss yg nih.. jd RM880 plak... hmmm... kalau tak ambik A!r Arab!a nih.. amik lah Q4tar Airways or Em!rates RM1040... hmmm.. tak kisah lah... janji aku tak nak raya sorang2... dan aku dpt jln2 kejap tgk Duba!....

tp macam mana pon... aku kena jugak tunggu ID tu siap.... entah bila lah gamaknyer.. insyaAllah minggu depan... dah siap ID nak buat exit permit plak... but nih kejap ajer... blh siap.... so doa2 kan lah ID aku siap dlm minggu depan sebelum hari Rabu... insyaAllah.. amin...

6 comments:

Anonymous said...

amin..

I doakan semua ok.. seronok sket beraya ngan member kan. apa-apa pun, jgn lupa bawak cd lagu raya along with u ek!(yelah, boleh lah u melayan perasaan tu kan..hehehehe) ..nanti story la pulak camna smbtn raya kat sana.put.

zal said...

tak der lah CD lagu.. tak payah nak feeling2... :p

Anonymous said...

zali: Raya kat Dubai? Good idea jugak tu. Jangan meraung di pagi raya udah ler!! hehehehee...

Put: I miss your spagetti sardin lah!

-RAZI-

Anonymous said...

...well just wait and see.. kuang..kuang..kuang... .put.

zal said...

hey both of u nak suruh org menangis di pagi raya yer??? hehehe... dah prepared myself for that... so sdg membiasakan diri ngan lagu2 raya yg sedih nih :)

yup... put, nanti masak spagetthi sardin utk i blh??? pastu post sini...

Anonymous said...

wa lah!!..cayalah razi..ingat gak u kat spagetthi sardin tu ek :-) hehehe..zal balik raya haji nanti, jemput both of u ke rumah makan spagetthi sardin special tuk u two..
....(baby yang masak, i dapt nama!! ;-)..)