Tuesday, October 17, 2006

Berhenti Berharap...

Lagu raya terbaru.... :)
nyanyi ikut She!la 0n Seve7

Aku tak percaya lagi dengan apa yang kau janji
Aku terdampar di sini, beraya seorang diri
Aku tak berharap lagi, minggu ini dapat ID
Yang dulu mampu kumimpi, kan ke Dubai di Aidilfitri

Aku berhenti berharap, walau jari semua dah dicap
walau darah dah diperiksa, namun ID masih tiada
Kenapa aku di D0ha, bila tiba Hari Raya?
Kenapa imigresen lembab, atau admin yang perlahaaaaaaannnnn

Aku sorang..... masak rendang
kubiarkan daging itu
Aku sorang.... masak rendang
Kukacaukan sampai layu

Bridge:
Kau suruh darah diperiksa, kau bawakan aku ke sana
kau suruh dicap jari pula, kau settlekan semuanya
kau cakap 2 minggu saja, kau kata 10 hari lagi pula....

interlude:
Aku sorang.... masak rendang
Kukacaukan sampai layu


Aku berhenti berharap,
walau jari semua dah dicap
walau darah dah diperiksa,

namun ID masih tiada


p/s - utk suka2 ajer.. menyedapkan hati yang lara.... :)

3 comments:

Anonymous said...

..m at the office..bored and sleepyyyyy to the max..so i log in to your blog...and u make me smile..very creative and cute lyrics..very the kesian to you!.. tapi nak ketawa lagi..whahahaha... .put.

Zack@Mushreib said...

Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha.....

You bakal dapat Nobel Prize for Comedy Writing.

zal said...

gelak yer korang... suka lah tu!!! :)

zack @ mushreib... i keje kot 2nd day raya... wa wa wa... nanti raya calling2 yer...