Sunday, October 15, 2006

Ada ke raya nih???

end of last week, hari khamis lepas... aku dpt email katanyer... office nih close for 5 weeks... wah wah wah.. meaning i will get one whole week off...!!!! yeah!!! ada sikit confusion on the holidays... tp biar ajer lah HR yg sort out... katanya mungkin tolak annual leave lah itu lah.. so tak kisah sgt lah.. rasanyer ok kot..

last week jugak kan ke aku ada citer pasal ID.... yg katanyer akan siap minggu nih.... so pepagi tadi aku cek lah semula nak tahu status... ayo! dia kata bg dia tempoh 10 hari... matilah mcm nih... kalau 10 hari tak beraya kat Duba! lah jawabnyer...

hmm... ntahlah... mmg excitement dok kat sini mmg macam yo yo... kejap seronok.. kejap sakit hati.. and pusing ganti seronok n tension tu... mcm setara ajer... oleh itu... aku nak buat2 tak seronok lah 2-3 hari nih... so that i will get good news hari Rabu n Khamis nih... hahahaha (giler ke aper aku nyer cadangan nih)...

p/s - setelah aku sakit hati dgn jawapan external affairs, mcm malas plak nak buat keje ari nih.. jawabnyer.. aku memblog lah dr office nih.. hahahaa...

2 comments:

Anonymous said...

wellcome to middle east! I dah masak perangai mereka semua ni. be prepared rayer kat doha

zal said...

hmmm.. sapa nih yer???

dah prepare dah... prepare for the worst.. :)